Grönt är skönt.

Det gamla köket, faktiskt en så gammal bild så hyllorna och det vi satt upp efteråt inte ens finns med.

Nytt golv på plats, dags för färg som ser likadan ut som den där T-shirten.

 

Tadaaa, det tar sig. Eftersom Jonas har förstört min kamera kan jag inte riktigt ta några nya bilder som ger färgen rättvisa. Det där var i alla fall nyansen, (så nära det nu kan bli på kort), innan den torkat.

 

Torr väggfärg mot det nya valnötsgolvet.

 

Och i sin helhet, eller kanske jag ska säga halvhet då det avlånga köket omöjligen kan fångas i sin helhet på en och samma bild. Inga hyllor och sådant är på plats än heller. Jag är ju lite velig ibland och jag vill inte göra hål i onödan nu när väggen är så hålfri och fin.

 

Ni får som sagt ursäkta urusel iPhonebildkvalité, men poängen är ju bara att ni ska få en liten kik på hur det blev.

 

» En författare är en som kan göra en gåta av ett svar.

♥         J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: jonas

Vill man se mer får man hälsa på =)

2011-01-28 @ 20:07:55
Postat av: Denise

Vad fint det blev. Jag är ett extra stort fan av golvet! :)

2011-01-28 @ 22:40:58
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0