Fyfyfy.

Innan "jullovet" ens är över har jag redan lessnat på att plugga. Det känns bara så tröttsamt allting, och jag önskar att jag kunde veta vad jag ska göra åt det. Nästa vecka blir lite jobbig, men sen tror jag att jag ska försöka inviga det nya året med att hamna på fötterna vad gäller engagemang och sånt igen. En ny kurs på 30 hp väntar, men redan där börjar tröttsamheten då jag inte ens förstår vilka böcker jag ska beställa. Men usch vad jag klagar, fyfyfy.

Vi skiter i klagandet och langar en snygg bild från nyår på mig och min snyggaste kusin Simone istället.

 

» Hälften av de misstag vi begår orsakas av att vi känner när vi borde tänka och tänker när vi borde känna.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0