Som en vanlig dag.

Dagen började med en tallrik gröt innan det bar av mot gymmet. Där blev jag i nästan två timmar innan det blev en dusch och en promenad hemöver igen. Nu har Andrea och Andreas varit här på lunch, det är ju lite flyttstök så det är lite bökigt för dem att äta hemma. Ikväll får de nycklarna så imorgon är jag anställd som flytthjälp och mattant, superkul! :)

Ikväll blir det tacos hos Emma, sen får vi seee vad som händer. Nu ska jag plugga lite i alla fall, sen får det bli ledigt.


» Den högsta belöningen för människans arbete är inte vad hon får för det utan vad hon blir genom det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad duktig du är....å vi längtar efter att få träffa dig. Tiden går så fort och snart är det 2 månader sen vi sågs.

Du får komma och hälsa på oss sen djuren från Finland har kommit. Sen har vi även beställt en Goldenvalp åt Simone som kommer i juni.

Kram

/Marie

2011-02-25 @ 18:54:12
Postat av: Jennifer

Jag längtar efter att få träffa er med, tiden bara springer iväg. Ja, det måste jag göra. Det är ju inte varje dag man träffar en lama.

Okej, vad spännande. Men det skär i hjärtat att veta att den är tänkt att ersätta Laura, min gopiga.

Kraam från mig till ALLA er!

2011-02-25 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0