Engångskamerorna.

Just nu sitter jag och försöker tänka på allt annat än att jag ska skriva tentan klockan två. Jag är så less över att vi inte hade morgontiden klockan åtta, då hade den ju förmodligen varit klar för längesedan. Sen blir jag irriterad på mig själv när jag ödslar energi på att bli less på saker jag ändå inte kan göra nåt åt. Gilla läget liksom. Men jag hoppas att tentan inte tar allt för lång tid, för klockan fyra börjar öppethus-kvällen på Deloitte och dit är jag också anmäld såklart. Det är bara till att hoppas på att tentan flyter på.

Nu, nog om det.


Haha, bilderna från engångskamerorna som vi hade i fredags har kommit. Kan väl inte påstå att det blev några överdrivet bra bilder, det är mest fingrar i vägen på allihopa. Men några stjärnskott fanns det ju, som den här ungefär.

 

» Förlorade illusioner är funna sanningar.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0