Det rusar.

Ytterligare en helg har rusat förbi och så även denna måndag. Helgen spenderades i Gäddede för att fira min tjugoårsdag en helg i förskott då jag känner mer för att stanna här i Östersund och partaja lite istället för att åka hem och äta tårta nästa helg. Vädret var inte så mycket att hänga i julgranen men fisket resulterade i alla fall i en röding och en öring. På lördagkväll blev det bad i tunnan och melodifestival. Jag är helt såld på Dannys låt, längtar grymt efter att den får börja röjas på lite dansgolv.

Imorse råkade det bli snoozen i en timme, jag blir så less på mig själv.. Men hur det nu var med den saken så hann jag i alla fall ut och promenera en stund innan skoldags. Efter skolan bar det iväg direkt på gymmet och nu har jag fått i mig lite middag. Det innebär att det bara är plugget kvar att göra för dagen, weeei. Ska försöka sitta en liten stund i alla fall, så jag kan krypa ner i soffan lagom till halv åtta hos mig eller nåt.



Sommarbild från stugan.

» Ingen konst att hålla en dörr stängd, som ingen bankar på.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0