Det går braaa nu.

Klockan gååår, ojojoj. Ja, idag blev det skola mellan 10.oo - 12.oo, sen tröck jag i mig en macka för att orka ett par timmars provjobb till. Det var lika kul idag, om inte roligare när jag kunde en del redan såklart. Timmarna sa bara pang och jag verkar ha skött mig, skriver papper nästa vecka! Awesoome!

Efter det blev det träning med Emma, det gick sjukt bra att springa så det känns också riktigt skönt. Sen blev det relax med pepparmint-is aufgus. Nu har jag kollat på halv åtta hos mig och mosat i mig en rejäl portion pasta&skinksås. Det innebär att det bara är plugget för dagen kvar, lika bra att sätta igång då kanske, med tanke på vad som står på schemat klockan 8.oo imorgon bitti. Hemliiis!

Det går braaaa nu!



» Idealism är förmågan att se människorna som de skulle kunna vara om de inte vore som de är.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0