Odla din egen.

Det är minsann inte alla som får en julgran att odla själv i julklapp, och dessutom ett par nybörjarsushipinnar. Nu kan ju jag äta med pinnar redan, men det ska bli himla roligt att se Jonas sitta och slafsa med de där pinnarna nästa gång vi äter sushi! Granen får jag verkligen hoppas tar sig, det skulle vara lite skoj att ha en egen gran i ett fönster hemma. Dessa konstigheter har jag såklart fått av Elina, vem annars? Internetshopparnas egen megainternetshoppare!

Hon fick världens kvalitétsstjärtlapp av mig, den kommer gå så satans fort! Hoppas hon kommer förbi sen idag så jag får tjuvprova den! Kanske jag åker på att köpa en likadan till mig själv! Mycket tyder på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0