Morsning korsning!

Mysigt att få pappas "nu är frukosten serverad"-sms på morgonen. När man kommer ner i köket är bordet dukat och det knastrar mysigt i vedpannan samtidigt som snön singlar ner utanför fönstret ackompanjerat av ett och annat mjau från Sambo.

Sista julstädningen står på schemat idag, sen är det bara vissa matiga bestyr kvar. Och vet ni vad? Jag lyckades övertala mamma att hon skulle göra i ordning den lilla bunken med grisfötter, så igår blev det premiär på att smaka dem! För er som missat det är grisfötterna min favorit på julbordet, så det var ren matglädje igår när jag äntligen fick smaka dem!

Nej, såhär blir det ingen jul, dags att ta fram dammtrasan!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det härligt med julstök...speciellt den matiga delen. Jag sparar städningen till sista minuten för jag skvätter så förskräckligt:)

2011-12-18 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0