Något fattas mig.

Här var det livat! Nja, men å andra sidan så finns det ju en del annat att dona med den här tiden på året. De senaste veckorna har bestått av att koka senap i flera omgångar, baka olika slags tryfflar, koka lingonglögg och blåbärsglögg och skriva inte mindre än 20 julkort som är helt individuellt pysslade. Sen har det ju såklart blivit en del julklappshandling och inslagning också, hela lägenheten hemma har sett ut som en enda pysselhörna och det är ju jättemysigt såhär i juletid!
Nu är jag i alla fall hemma i Ramsjö för att ta lite jullov, det känns bra om nåt! Däremot finns det nåt som fattas mig den här julen. Världens finaste vovve finns inte längre, och som det kommer kännas när jag hälsar på i Gnarp nästa gång. Det kommer aldrig finnas någon som kan ersätta min älskade kramgoa lurvtuss!
Laura, numer en av himlens finaste änglar ♥
» När vi väljer att glömma tillåter vi oss att acceptera.

♥         J e n n i f e r 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0