En flopp.

Fredag igen, och ytterligare några timmar på jobbet ska göras innan det blir dags för helg. Jag blev färdig med min tredje mössa igår, och så blev den inte bra! Eller bra och bra, den är jätteskön och ser fin ut i sig, men den ser inte alls fin ut på. Jag valde ett annat garn än det som stod i mönstret, och det var nog en flopp, så nu får jag se hur jag löser det för att den ska sitta okej. Så får jag väl köpa det där stickiga garnet som det egentligen ska vara och se om det blir bättre i passform på huvudet. Vilket I-landsproblem, ojojoj!

Och julkalendern in my heart, gud vad det känns som att den kommer bli så bra i år, det är redan hur spännande som helst! Och vad går uppe emot att öppna först tevekalendern och sedan chokladkalendern efter frukosten på morgonen?! Möjligvis att jag slutar med det när jag själv får barn som kan ta över, men tills dess tänker jag stå för kalenderöppnandet själv!

» Det gäller inte bara att smida medan järnet är varmt, det gäller att smida järnet varmt.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0