Vänta och se.

Man hinner ju en del på eftermiddagarna när man kan sluta fyra på jobbet. Nu har jag hunnit tvätta två maskiner, handlat och både lagat och ätit sushi. Hade lite framförhållning och förberedde riset till sushin igår, så gick det ju pangenkelt att knåpa ihop den idag.

Har så gott som blivit gråhårig på jobbet idag, det är lite krångligare bokföring jag sitter med nu än det jag gjort tidigare i sommar. Så det gäller att hålla allt i huvudet när man sitter och knåpar i åttioelva olika dokument, för tappar man tråden minsta lilla blir det i regel en fin diff i slutet.

Och för dig som undrar så kan jag säga att stråketveckan och yranhelgen var grym, hade liksom tänkt uppdatera er lite om det när bilderna hamnat på datorn, men de verkar inte hamna här av sig själva, (?), så vi får väl vänta och se ett tag till.


» Ditt vetande är värdelöst om inte andra vet att du vet.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Empa

Å vilken fin bild på er!!

2011-08-03 @ 18:07:54
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0