Godingar i Gnarp.

Newsflash nummer ett, över halva veckan är avklarad! Jobbet rullar på, har så gott som bytt avdelning såhär sista veckan, så nu sitter jag i nya program och fattar så gott som ingenting igen. Nystart helt totalt, men det är ju skoj med lite variation också.

 

En sån fin tjej hon är Simones vovve Nellie, en riktig goding!

 

Sådär myser man!
Min kramgoa och absoluta favorit över alla söta valpar i hela världen, Laura ♥

 

De nya tillskotten i familjen Kallin som jag aldrig hade träffat innan var ju riktigt charmiga. Den svarta filuren, det är terapilaman Gilga.
Hans blogg kan ni läsa här.


Newsflash nummer två, om fyra dagar är jag och Jonas i Kroatien!


» All makts hemlighet består av att man vet att andra är ännu fegare än man själv.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0