Typ en evighet.

Vet ni vad jag kom på idag?! Att snart är mina lovers på Rix Morgonzoo tillbaka igen efter semestern. Livet kändes så hopplöst när de sa att de skulle vara tillbaka åttonde augusti. Liksom hallå, åttonde augusti?! Dit är det ju typ en eeeevighet. Och smack, nu är vi snart där. Wiiiie!

Mycket hjärngympa på jobbet idag, men tro det eller ej, det är faktiskt skoj!

Hoppas på regn ikväll, så man kan kolla på film med gott samvete. Och snart kommer Jonas hem, då ska vi packa iordning så vi kan göra den där lilla minifjällvandringen jag tror att jag nämnde förut någon gång. Dock verkar inte vädret vilja bli det bästa, men det tror jag inte på. Det kan regna ikväll och vara fint i helgen sen, tjing pax för att det får bli så. Däremot har vi en del ställen att välja mellan, så bara vi väljer rätt borde vi nog kunna få lite uppehållsväder.

Nej, hupp hupp och iväg, spisen kallar. Sykkliiiing Liiiiis (kyckling och ris) idag, bra gött med matlagning i ugnen som lagar sig själv ibland alltså.




» Nöjen som varar för länge upphör att vara nöjen.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0