Med en gnutta glömska.

Onsdag √

Och resten av veckan kommer gå fort, för imorgon ska jag hänga med Addie percis som igår och idag. Vi ska laga korvstroganoff, kanske titta på en till Shrek, (jag har faktiskt sett ettan och tvåan nu!), och bara mysa. Sen på fredag efter jobbet åker vi till Gnarp för att vakta tusen djur varav en goldenvalp, och såklart min finaste Laura och tack och lov bara en liten gotjej. Eller ah, liten och liten, det är väl dags att vakna upp antar jag.. Jag tar självfallet med mig Addie och hem kommer vi på söndag igen då det är dags för sista arbetsveckan! Avslutar som jag berättat tidigare (tror jag?) med en sexdagars arbetsvecka innan det är utlandsdags, och innan dess ska vi dessutom hinna med en räkfrossa på Thomée. Vad ska man säga, ibland rullar det ju på bara för bra.



Som jag älskar denna lufs! ♥


Och den här godingen! ♥


» Det är aldrig mer komplicerat än man vill att det ska vara. Med en gnutta glömska går det mesta att laga.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Empa!

sv: den är på vänster, spegelvänt!! ;)

2011-08-14 @ 15:35:27
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0