Inte alltid för att jag vill.

Näst sista veckan av sommarjobbet är här, och för den som missat det har till och med halva den snart gått. Kroatien närmar sig med stormsteg, sooom jag längtar! I samma takt närmar sig även skolan med stormsteg. Det längtar jag inte riktigt lika mycket till. Statistik - uuuh.. Men men, ska bli skönt med lite studentliv igen, och ett par timmar schemalagt några gånger i veckan är ju rätt nice för omväxlingens skull när man inte är van måndag - fredag, åtta - fyra- jobb vecka ut och vecka in.

Addie har varit här och gosat ikväll, Allsång på Skansen skulle vi titta på, men det blir som alltid mest babbel. Men det är ju trevligt att glutta på Måns lite då och då.

Och vi saknar vår tredje bit!! Snart är vår treenighet heeeel igen! ♥




» Tiden är inget att slösa med, så därför gör jag det jag gör. Inte alltid för att jag vill, men inte heller för att jag måste. Däremot för att utforska, för att lära mig, för kanske hitta rätt. Det finns tusentals oändliga möjligheter, bara prova!

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, hej-jag-heter-Emma-och-är-fjorton-år-bilden är ju såååå schnyyggg, hrm.. Jajajajaja, saknar er mina älsklingar <3

2011-08-10 @ 07:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0