Det var det det.

Det var det det. Tio veckor har gått och därmed även sommaren. Vad hände är det jag frågar mig såhär i efterhand. Ett mer lärorikt sommarjobb tror jag i alla fall inte att jag hade kunnat ha, det har gett otroligt mycket att vara på Deloitte.

Packat och klart är det i alla fall, så imorgon efter jag jobbat klart på bokhandeln åker vi först hem till mammsen och pappsen för att stanna till på middag, sen bär det av till Arlanda. Där sover vi tills det är dags att åka på söndagmorgon, planet går 06.35 så det blir en tidig morgon. Kan dock tillägga att det förmodligen är den enda tidiga morgonen den här sommaren som jag inte kommer vara lite halvseg när klockan ringer. Jag ser så mycket framemot lite sol och bad så jag spricker snart, jag vill vara leeedig!

Så ja, jag gissar på att vi hörs lagom till skolstarten igen. Vi kommer hem någon gång under söndagen och sen är det skola klockan åtta på måndagmorgon. Rätt bra synkat att lyckas klämma in en resa den här lediga tiden måste jag säga. Att vara borta sju av sju dagar mellan jobbet och skolan är helt klart godkänt från min sida.




» Det bästa sättet att hålla sitt ord är att inte ge det.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0