Blandad kompott.

Blandad kompott var det här, men så blir det när man kikar in här en gång i kvartalet och allt ska skrivas ned. Det här blir nog inte ens en bråkdel av allt, men det må så vara.

Veckorna går, minst sagt. Jag har tre veckor kvar att jobba (?), den här veckan inräknad, och jag fattar inte alls hur det gått till. Tempot har varit rätt högt på helgerna å andra sidan, så eftersom jag aldrig hinner landa mellan arbetsveckorna är det kanske därför det känns som tiden bara försvinner. Helgen som var, det vill säga yranhelgen, var första helgen jag var här i Östersund den här sommaren. Då bör tilläggas att vi var till Åre igår, haha. Vi handlade oss fattiga på Lundhags på vägen dit, (vinterjacka införskaffad, det måste tyda på en sjuk framförhållning!), vi smakade choklad på chokladfabriken, (muuuums!!), vi åkte kabinbanan upp på Åreskutan och traskade runt uppe på toppen. Vi åt sushi där uppe, såg renar, kastade snöboll och hade lite av en fotosession.

Ja, det var en söndag, så med tanke på att alla dagar alla helger sett ut ungefär sådär och verkligen gått ut på att hinna träffa så många som möjligt och hinna uppleva så mycket som möjligt så är det ju inte konstigt att sommaren bara går. Nu till helgen planeras en liten minifjällvandring för att hinna med en sån grej också, så nu håller vi tummarna för vädret.

Och en sista liten update om det jag ser allra mest framemot, vi har bokat en utlandsresaaaa! Åhhh så härligt det ska bli. Bara jag och hjärtat i en vecka med sol, bad och en ny kultur med en massa intryck! Dock går även den helgen vi åker i ett skapligt tempo. Jag jobbar min sista dag på Deloitte fredagen den 19 augusti, lördagen jobbar jag på Akademibokhandeln och på söndag klockan 06.35 går flyget från Arlanda, haha. En sak är säker, jag ska andas uuuut när jag sätter mig på det där flyget! Och just det, vi ska åka till Kroatien, kanske kan vara trevligt för dig som läser att veta.

Och för dig som inte kollade på Lotta på Liseberg kan jag bara meddela: Fy i helvetes satan i gatan vad Danny är heeeet. Jag blir lika förvånad varje gång över hur äckligt snygg han är. Åh. Som jag sagt förut, Danny in my heart. Och jag brukar inte se på Lotta på Liseberg, det är helt B jämfört med Skansen. Men hur skulle jag kunna låta bli när en sån goding var med? Impossible!


Världens finaste tjejer gjorde ju förra veckan helt fulländad för mig också. Nu är jag inte fullt nöjd över att Emma är hemma i Göteborg igen, men men, snart är hon ju här igen. ♥

» Det behövs inte mycket för att trösta oss, men det behövs inte mycket för att plåga oss.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0