Väninnan & Storlek 37

Boken jag läste när jag var hemma i helgen. Precis i min smak, kärleksgnabb och vänner som alltid finns där vs de som inte gör det. Fart och fläkt och en helt annan miljö än de flesta vanliga svenssons lever i. Inget man behöver engagera sig i, det är bara skönt att lägga sinnet i ett annat rum en stund. Me like a lot!
Väninnan är Denise Rudberg debutroman, och jag råkade ju kasta om ordningen lite.

 

Storlek 37 läste jag nämligen innan Väninnan, och det är Denise Rudbergs andra roman. Det gjorde absolut ingenting att jag råkade ta dem i omvänd ordning, även fast vissa huvudkaraktärer nämns i dem båda. Den här boken var också helt i min smak, noll engagemang krävs och så får man försvinna in i en liten bubbla med andra människorns gnabb ett tag.

» Bekymmer är som små barn, ju mer man pysslar om dem desto bättre trivs de.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Anonym

prova jenny S, Mathilde & Åse också :) grymma dom också

2011-04-05 @ 10:11:10
Postat av: Jennifer

Jag är påväg mot dem, håller på med O.S.A nu :)

2011-04-05 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0