Svårmanipulerat.

Ojoj vad det är fullt upp när man är hemma, inte hinner man göra det man borde i alla fall. Idag har jag gjort pizzasnittar tills på långfredagen som verkar bli väldigt ensam i år. Tur att vi får besök av Andrea och Emma med pojkvänner och Andreas föräldrar. Det kommer bli hur mysigt som helst! Mamma har gjort en massa fläskpannkaka också, och så har hon lagt in sill och bakat hembröd. Så ska det torkas älgkött imorgonnatt och så är påskägget smockfullt. Det bästa av allt är dock att grisfötterna står och tinar på bänken, saltlaken ska över dem och när det dragit lite ska jag smaska för fullt! Muuums! (Oroa er inte flickor, det kommer jag inte kunna lura i er eftersom det är lite svårt att manipulera utseendet. Och för er som inte hänger med så lurade jag alltså i Emma rökt renhjärta förra veckan, men hon tyckte det var gott även efter hon fick veta vad det var).



Ingen is till långfredagen i år, weeeird. Och snöborgen är mer en snöring, men lita på att jag rent symboliskt ska sitta i ringen. Bara för att det är så det ska vara. Och grilla korv kan man ju som tur är göra bredvid sjön också. Phew!

» En sak som aldrig sätts på spel förlorar sitt värde.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0