Myslördag.

Hittills idag har jag hunnit ha världens längsta gosmorgon med Sambo, han gav sig aldrig imorse så till slut fick jag faktiskt tvinga honom att kliva ner från min mage och låta mig kliva upp. Sen blev det frukost till melodikrysset, såklart mannagrynsgröt med hjortronsylt. Det är liksom ett slags måste att äta det och lösa melodikrysset om man är hemma en lördag. Sen blev det 15 kilometer löpning till Ramsjö och tillbaka, och lagom tills jag kom hem skulle det grillas korv till lunch. Efter två korvar och en varm dusch känner jag mig som en pigg människa igen, och ännu bättre blir det när Emmsen är på besök.



» Det som kommer från hjärtat går till hjärtat.

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0