Moahaha.

Imorgon åker jag ner till Ljusdal och myser lite med min gokrok, hoppas vi hinner gå en sväng på köpingen innan Tina kommer hem då vi ska äta middag tillsammans innan Emmsen ska iväg och rida. Annars ska det bara fixas inför helgen imorgon, och på kvällen när pappsen kommit hem åker vi till morbror och äter tårta för att fira hans födelsedag lite i förskott. Det finns inget att klaga på med andra ord.

Ett litet I-landsproblem bara.. Jag ooorkar verkligen inte höra ordet cryptosporidium en gång till. Men hoppas alla skrattar lika gott åt Skelefteå som de skrattade åt oss. Jag gör det i alla fall, för precis så kul var det att ha den där äckelkusen i magen. Moahahaha! Nejdå, det gör jag inte alls, jag tycker bara synd om dem om de ska behöva ha sjukt ont i magen, koka vattnet och hålla på och trilskas. Dock är det ju fin bantning inför sommaren, så det var ju rätt bra timing ändå. Men jag är verkligen less på just det där ordet. Verkligen less.


» Killar är som blandfärs, hälften nöt och hälften gris.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0