Katjiiiing.

Katjiiiiing, iiiih! Det går braaaa nu! Makrobetyget sitter som en smäck och jag kommer vara lycklig över det hela dagen, tralalalala!

Men för att komma ner på jorden en smula igen kan jag upplysa er om att det snöar. Jättemycket. Springturen var inte alls särskilt trevlig och när jag kom hem hade jag lika gärna kunnat duscha med jackan på, den hade inte kunnat bli så mycket blötare ändå. Skorna ska vi inte tala om.

Skippar att åka till Gäddede idag i alla fall, får träffa Svinto på söndag när de passerar istället. Det skulle bara bli ruskväder där uppe om man ska tro på väderleksrapporterna, (vilket man oftast inte ska, men ändå), och eftersom jag inte var här hemma förra helgen heller så kände jag för tjejmys och så. Jag tror det blir awesome!


Lillprinsen som är en stooor kille nu, han ska jag snusa på när de kommer hem från Gäddede, det fick mamma så lov att lova. Han och jag är ju liksom fjällvandringskompisar, även om jag inte skulle varken vilja eller behöva bära honom nu när han är en ståtlig grabb.

» De flesta människor sätter upp villkor för sin lycka, men lycka kan vi bara uppleva om vi inte sätter upp några villkor alls.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken sötnos ! Man blir sugen på en valp igen.

2011-04-11 @ 22:34:31
Postat av: Jennifer

Ja, han är så söt den där, men det där är en gammal bild så han är också stor nu. Och dina ståtliga prinsar är ju inte så pjåkiga de heller :)

2011-04-12 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0