Jobbjobb.

Jobb mellan 10.oo - 16.oo idag. Det var lagom mycket folk och jag har fått lära mig ett par nya saker. Nu börjar jag dessutom känna mig ganska hemma med söksystem och de flesta hyllorna så det känns fantastiskt skönt. Skulle bara behöva läsa igenom några av de där hyllmetrarna också, så att man kan tipsa kunder om bra böcker och böcker som kan vara substitut till sådana som är tillfälligt slut. Nu inför påsk köpte jag med mig Åsa Larssons Solstorm, Sophie Kinsellas andra shopahollicbok, En shoppahollic i New York, och Josefine Sundströms Vinteräpplen som tydligen har fått massa bra kritik.

Just nu kämpar jag vidare med En shoppahollics bekännelser och jag gillar den inte överdrivet bra, men jag vill fortsätta att ge den en chans. Och som det verkar är hennes andra böcker som inte handlar om shoppahollicar mycket roligare, så om inte annat ser jag framemot att läsa Flickan från tjugotalet bland andra.

Och ikväll röstar vi såklar på TEAM ANDREAS!




» Beundran är en mycket kortlivad passion som omedelbart svalnar vid närmare bekantskap med föremålet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag lånade den senaste shopaholic-boken igår och jag är så trött på't. Köpa köpa köpa. Men de andra borde du läsa, kan be Johan ta upp alla mina hemifrån! Men flickan från tjugotalet är redan här så den kan du bara sno med dig när du vill :)

2011-04-16 @ 20:04:58
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0