Ingen ärlig chans.

Vilken lugn och skön lördag. Jag började med att ta fram cykeln och premiärcykla till Storsjöbadet. Kände att kroppen, och framför allt knäna, var lite trötta sen veckans träning så idag blev det enbart simning, en och en halv kilometer. Därefter var jag hemma på nolltid igen, snacka om att cykeln kommer spara sjukt mycket tid åt mig om jag använder den istället för går de där tjugo minuterna. Åt lunch och spatserade sen ner på stan för att köpa tre till pocketar av Denise Rudberg. Har kanske inte riktigt gett En shoppahollics bekännelser en ärlig chans, men jag tror den får vänta lite tills jag läst färdigt de andra. Nu är det Jenny S jag plöjer och jag har kommit en god bit på väg redan, just love it!

Det blev tacopaj med diverse ingredienser till middag och nu är jag proppmätt. Då återstår den stora frågan, sätta sig i soffan och mysa under en filt med boken eller gå ut på en liten promenix.. Det senare känns behövligt, men ack så burrigt. Jag får nog fundera lite till.

Och förresten, till efterrätt igår gjorde jag en key lime pie. Det receptet kommer någon dag framöver, huuur god som helst!


» Ett fel icke erkänt är därmed dubbelt erkänt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0