Hemma hemma.

Tillbringar helgen hemma hemma, riktigt mysigt. Kom på att jag visst inte varit hem något sen jul och det börjar ju bli ett tag sen. Sambo följer mig som en svans och sitter i knät på mig var jag än befinner mig och hur knöligt han än måste ligga. Mitt fina hjärtegull, han är för go.

Har varit på kyrkogården och tänt ljus idag, det är två år sedan mormor dog och så är det morfars födelsedag också. Tiden går verkligen galet fort, det känns verkligen inte som det hunnit gå två år sedan mormor lämnade oss.

» Motgång är en del av livet. Den kan inte kontrolleras. Vad vi kan kontrollera är hur vi reagerar på den.


♥         J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0