Gosig powernap.

Klev upp vid sju och startade två tvättmaskiner, sen blev det gymmet och när jag kom hem var jag så hungrig så jag hade kunnat svimma på fläcken. Sen var det dags för plugg och jag skulle hålla till i soffan för att Jonas skulle kunna fixa med skrivbordet. Jag läste lite och ögonlocken blev tyngre och tyngre. Jag råkade visst ta en liten powernap, men jag hann läsa det jag hade tänkt innan lunch i alla fall. Och powernaps är riktigt gosiga under en filt i soffan, trust meee.


Dagens middag, det ska bli riktigt gott. Och observera att i alla fall jag tycker att det är alldeles för mycket med 3 msk sambaloelek, jag använder typ 1, max!

» Artighet är som en luftkudde. Det finns ingenting i den men den mildrar livets stötar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0