Gammal och glömsk.

Efter en ipren och två koppar kaffe tog jag mig igenom föreläsningen som tedde sig rätt logisk idag. Efter det packade vi in det sista i bilen och nu sitter jag hemma och kikar på teve med mammsen. Sambo var jätteglad att se mig när jag kom hem och satt på mig som en tejp tills efter middagen, då försvann jag ut en stund och han gick upp på övervåningen. Där har han somnat och gammal som han är så har han förmodligen glömt att jag är hemma, så om han skulle vakna kommer han inte ihåg att han kan komma ner och kelas. Just typiskt, men vi ska nog hinna gosa lite mer innan det är dags att åka tillbaka till Östersund på söndag.


» Den som uppfattar framtiden som motvind går åt fel håll.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0