En sån händig en.

Kronisk huvudvärk, undrar om det är nåt man ska börja lida av. Nu fick det bli en ipren i alla fall, gillar inte att ta det för intet, men nu började huvudet bli lite väl segt.

Idag blev det först och främst en springtur och Jonas följde med på cykel. Jag tror bestämt att mina nya skor börjar bli insprungna nu, så skönt! Efter det blev det en sväng till Jysk för att shoppa lite vaxdukstyg som jag ska sy en lite lattjig grej av, och så fick vi köpa visningsexemplaret av ett jättefint krukset på Jula fast de inte säljer visningsexen egentligen. Vi fick det bara för att det ändå inte skulle komma fler förrän i slutet av juli. De kommer passa så bra ute på balkongen som börjar bli riktigt tjusig nu. Jonas har lagt trall och målat, så har vi ställt dit en ny fuskrottingmöbel som verkligen passar toppenbra. Nu håller han på och snickrar ihop en stege som jag beställt för att kunna ha blomkrukor på. Jag har allt en riktig tur jag, som hittat en sån händig en. Han är bara för bra. Och bilder på allt kommer såklart när det är klart.


» Ingen bidrar så mycket till underhållningen på en bjudning som den som inte är närvarande.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Denise

Stege med blomkrukor är jättefint, sånt har vi hemma i Gävle på somrarna! :)

2011-04-18 @ 18:11:55
Postat av: Jennifer

Ja, jag tror det kan bli fint, får försöka hitta blommor som kan hänga lite ner över blomkrukskanten. :)

2011-04-18 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0