Vara förekommande.

Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen, suttit ute på balkongen och till och med fått lite solbränna i urringningen på tröjan. Inte tänkte jag på att solen ger färg även i September. Hann inte riktigt med att plugga så mycket som jag hade tänkt, men å andra sidan ska man väl få ut något av det man läser också. Skönt att vara någorlunda ikapp föreläsningarna i alla fall, det var liksom det som var målet.

Nu har jag precis kokat rabarberkräm, så nu har jag frukost för resten av veckan. Hade tänkt kolla på idol med, men i varje paus kom jag på att jag kunde passa på att göra det, och det, och så det.. Så det blev inte så mycket idoltittande i alla fall, men en kopp te fick jag i alla fall i mig i soffan.

Nej, jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig, det känns som att det blir en lång dag imorgon då föreläsningen ligger klockan 8.oo - 10.oo, då det är brännboll och utgång på kvällen och då jag har ett seminarium på torsdag klockan 8.oo - 10.oo.

Fredag hela veckan, eller vad var det vi sa?!



» Det är bättre att förekomma än att förekommas.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Marie

Ett ordspråk:



Det jag hör glömmer jag, det jag ser minns jag, det jag gör det kan jag.



Tur att man inte sitter på föreläsningar...

Kram.

2010-09-08 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0