Det är gjort.

Min första tenta är nu avklarad och jag kan inte påstå att den var upplagd på ett bra sätt. Men nu är den över och förbi och jag blir så sjukt tacksam om det kan stå ett satans E på den så att jag kan typ glömma och gå vidare! Okej, det är kanske inte riktigt det som är meningen, men just nu känns det som att det vore skönt.

Ikväll blir det i alla fall middag på Volos med lite blandade människor från klassen, det är vi värda efter den där tentan. I övrigt händer det inte så mycket. Jonas hinner inte mer än hem innan han förvandlar lägenheten till ett bombnedslag, alltid lika trevligt.. Så han har lite att pyssla med nu innan han tar sig utanför dörren. I övrigt är det skönt att ha honom hemma, sov som en klubbad säl när jag fick sova bredvid honom inatt.

Imorgon är det freeeedag, som jag saknat mina partypeoples!



» En chef är en person som har behov av andra.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0