It's over.

Opponerigen är över! It's over. Gud så skönt, men vad nyttigt det är att få andras synvinkel på det man själv stirrat sig blind på. Som tur är behöver vi dock inte sätta oss och fixa till det som anmärktes. Det känns jätteskönt för nu vill jag bara fokusera på tentaplugget.

Mysig lunch på PAUSE med några av tjejerna, nu återstår det bara att se om det blir någon O'learysmiddag ikväll eller om jag ska sitta hemma och kura i den mysiga soffan. Innan dess hoppas jag i alla fall på att jag lyckats plugga lite och helst ska dammsugaren ha fått sin motion med. Regnet det bara öser ner, så min motion får ligga på hatthyllan en dag till tror jag.

Hoppas hjärtat har det bra på Korfu också, jag är ganska övertygad om att det är bättre väder där är här i alla fall. Men jag saknar dig, supermycket! Tur att det finns mycket goa vänner kvar här, annars hade det varit riktigt ensamt och tråkigt.

It's oooooover! (y)


» En författare är en som kan göra en gåta av ett svar.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0