Tji fick jag.

Tji fick jag när jag trodde att jag skulle få någon middag i vettig tid. (Vettig middagstid för mig är innan klockan sex). Istället för att laga mat fick jag duktigt sätta mig ner och skriva om vårt opponeringspapper som vi tänkt använda som fusklapp, till ett papper som vi kan överlämna till gruppen vi opponerar på. Vi hade kanske inte formulerat oss på bästa sätt på fusklappen om man säger så.

Jaja, nu har jag i alla fall fått både middag och lite kaffe. Funderar på att skita i plugget för resten av kvällen och istället jäsa ner mig i soffan framför halv åtta hos mig och idol. Det låter onekligen lockande, om än inte så vettigt. Hur som helst ska jag börja med att diska, den kanske hinner springa iväg någonstans annars..

Gäddede till helgen skulle vara mysigt, men det är ju roligt att umgås med alla nyfunna vänner här i Östersund också. Vad göra?! Det är frågan.



» Planerar du inget för att inte missa något så missar du allt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0