Två av tre.

Bläcket i pennan tog slut.. Bläcket i  min favoritpenna. Just typiskt. Jag har i alla fall svarat på två gamla tentor under dagen, så nu har jag bara en tredje kvar. Funderar på att ta tjuren vid hornen och komma ut på den där första springturen som alltid är så fruktansvärt plågsam. Det är bara det att jag inte blir peppad av att veta att det är uppför uppför uppför som gäller hela tiden i början. Men det vore onekligen skönt att rensa huvudet efter de här timmarna.

Satans bläckpenna.

Jag tänker äta min älsklingmat till middag i alla fall. Korvstroganoff. Det är jag värd. Ja, det är jag. Signe kommer och kikar på idol med mig ikväll! Kanske någon fler som vill göra det med?! I så fall är det bara att dyka upp.

Satans bläckpenna.



» Framsteg; när det idag inte finns några svar på de frågor man inte hade ställt igår.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad duktig du är.. Jag ska va tjuren tid hörnen imorrn.. Var duktig och gjorde allt annat i hemmet idag så nu har jag inget att skylla på imorrn:) kram

2010-09-23 @ 17:00:17
URL: http://theresedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0