Trött och sliten.

Efter plugg på skolan mellan 8.00 - 19.00 och plugg hemma mellan 19.30 - 23.00 har jag inte så mycket att tillföra. Jag är trött, jag ska duscha och jag gör allt för att försöka känna mig lugn. Som tur är har jag mina studievänner som inverkar lugnande på mig, och jag kommer verkligen behöva dem om det går åt skogen på torsdag. That's it, med tanke på att jag inte sov något natten som var på grund av pluggrubbel ska jag försöka ta mig i säng omgående.

Andrea och Patrik - både partylinan och studiecirkeln liksom.



» Det finns inga omfester, men det finns omtentor.
(Visst var det väl så? ;)

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lisa

Precis då var det, fast tvärt om;)(Det finns omtentor men det finns inga omfester:)) Fin blogg föresten!! Lycka till på torsdag!! De där fixar du/ni!!!

2010-09-28 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0