Säg omelett.

Omeletten blev supergod, men vi har ju ett litet problem i och med att jag tog alla ingredienser på en höft. Men om ni har tur så kanske ni höftar mängen lika bra som jag gjorde.

Jag knäckte fem ägg och vispade ihop det med lite mjöl och mjölk. Jag kryddade med lite salt, peppar, chilikrydda, oregano och timjan. Sen hällde jag ner allt i en stekpanna och klickade i lite mjukost med smak av soltorkade tomater och basilika här och var. Sen pressade jag en halv lime över, kryddade lite till och lät det stå tills den var genomstekt. Sa jag att det blev gott?!

 

» Litteratur är en dålig krycka men en utmärkt promenadkäpp.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0