Relativt redo.

Somnade runt halv tre efter en toppenkväll på O'learys, det är väl fredag hela veckan?! Nu är det tentaplugg som gäller tills på torsdag nästa vecka. (Fatta DEN fredagen!!) Klev upp vid halv nio och tog en morgonpromenad, missade morgonsolen precis men jag klarade mig i alla fall undan regnet. Efter lite frisk luft och en ordentlig frukost känner jag mig nu relativt redo för att försöka organisera upp det här med tentaplugget. Det är inte plugga som är det jobbiga, det är hur jag ska göra det för att göra det på det bästa sättet som är lite lurigt.



» Frihet blir för allt fler den fria rätten att diktera vilket system som oliktänkande skall tystas med.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0