Relativt levande.

Ungefär nu börjar jag väl känna mig relativt levande efter gårdagens party. Hann plugga i nästan en timme innan Kristina frågade om det var dags för den planerade fikan som jag totalt hade glömt bort. Så vi gick ner på stan och köpte hem fika, satt och surrade en massa och tog en liten promenad för att få komma ut i det fina vädret. Femtio minuters plugg alltså, heja heja. Men det var riktigt mysigt, så vem offrar inte plugget liksom?!

Ikväll är det ju fullt ös för vissa igen, men jag vette fasen.. Jag är ju så lättövertalad, det är ett litet problem i dagsläget. Men filmkväll med Andrea och Signe är inte heller helt fel. Dessutom finns det kanske fler som är sugna på det istället för O'learys?!

Kanske man skulle ge sig på att plugga en kvart eller två igen då, kanske kanske.

Med en kameraladdare till hands blir det ju lite enklare med nya bilder till bloggen.



» Förr var jag lyckligt omedveten, nu är jag olyckligt medveten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0