Mycket klurigt.

Har suttit med opponeringen idag och det är verkligen klurigt. Man vet hur svårt de flesta tyckt att det varit att skriva det här PM:et, samtidigt som de kämpat för att få det att bli så bra som möjligt. Så ska man sitta och kritisera, (och själv bli kritiserad såklart), inför typ trettio personer. Det är dessutom svårt att veta var gränser går mellan att ge konstruktiv kritik och att vara för elak. Konstruktiv kritik i rätt mängd tror jag alla kommer vara tacksamma över imorgon, det är ju saker man kommer kunna tänka på till framtida PM och så. Men om det blir lite för mycket så man utan att ens mena det trycker ner någon i skosulorna då?! Svårt, mycket mycket svårt. Lagom är bäst i lagomlandet, I guess.

Nu ska jag göra lite middag och kom i och med det på dagens fundering; Varför är det galet mycket godare att röra ihop köttfärssås och makaroner än att äta köttfärsås med makaroner vid sidan av? Makaronelåda eller vad man nu ska kalla det när man inte ens har den i ugnen, det är ju hur gott som helst. Det är vad min middag ska bestå av, mumsfilibabba!

Har lämnat älskling på flygplatsen. Hoppas han och de andra får en härlig vecka på Korfu och att han tar hem lite solbränna till höstbleka mig.



» Om du vill ha ett klokt svar måste du också fråga klokt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0