Mat gör susen.

Lite mat kan göra hur mycket susen som helst, så fort jag åt den där sena middagen blev humöret lite bättre på en gång. Stackars Jonas, först är jag borta hela dagen och när jag väl kommer hem är jag endera superstressad eller galet less. Efter middagen blev jag ju som sagt lite gladare igen, och nu har vi haft en mysig kväll i soffan framför idol. Det blev alltså inget mer plugg, men det kan ju ha att göra med mailet jag fick av läraren. Hon lugnade mitt stressade sinne en aning i alla fall, tack och lov för det!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, klockan står ytterligare en morgon på 06.oo och imorgon står seminarium nr. 2 på schemat. Har dock ingen riktig aning om vad vi ska göra på det där seminariet, men det brukar lösa sig det med.

Mitt uppe i allt fick jag lite fjällvandringssug i benen.



» Mod är rädslan för att verka feg.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0