Många järn i elden.

Just nu är det många järn i elden, det är väl för tur att man föddes till det rätta könet vissa gånger. Jag håller på och tvättar i alla fall, jag hatar att samla på mig tvättberg så jag tyckte det började närma sig en kritisk punkt nu. En IKEA-kasse med tvätt, sen är gränsen nådd. Dessutom hade jag total brist på matinspiration, och eftersom jag av någon anledning har dille på ägg för tillfället fick det bli en omelett med allt möjligt i. Om den blir god, vilket jag tror att den blir, ska jag försöka komma ihåg hur jag gjorde och berätta för er.

Och sen pluggar jag, såklart. Det tar tid att skriva rent från föreläsningarna, men det är värt det. Så fort jag kommer till meningar jag inte skrivit utan bara hört minns jag knappt att jag har hört dem, och när jag har skrivit under föreläsningen känner jag igen så gott som varenda sak. Hade tänkt läsa lite ikväll, och från och med halv åtta skulle jag vilja vara ledig. Skulle inte tro att det kommer gå, men man kan ju hoppas. Tycker nästan att jag börjar bli värd en kväll i soffan med tanke på att jag bott här ett par dagar nu..



» Den som drömmer på dagen vet mycket som undgår den som bara drömmer på natten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0