Långa dagar.

Har tillbringat hela dagen på skolan, 8.oo - 18.oo typ. Det blir långa dagar, men PM.et tar sig. Efter lite handledningstid känns det som att vi är rätt klarsynta över vad vi måste tänka på, så steget från nu till att bli klar är ingen tusenmilafärd.

Jonas hade förberett middagen tills jag kom hem och idag var jag inte på dåligt humör när jag kom hem heller. Spagetti och köttfärssås åt vi, riktigt mumsigt.

Nej, satsa en timme till på plugg och unna sig ytterligare en idolkväll i soffan hade jag tänkt. I mina öron låter det inte fel på ett enda ställe. Sista kvällen med Jonas med, imorgon åker han till Sveg och tillbringar tid med älgarna björnarna i skogen för resten av helgen.

Satsar på en gammal klassiker idag.



» Alla människor är födda jämlika. En hel del har kommit över det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Moster Marie

Kämpa på gumman...du fixar det! Det vet vi!

Ungefär som Simone ífjol...anmäld till 300 meter i Kustkampen de har här i Gnarp i friidrott...ville springa 60 men där var anmälningar fulla...gjorde sitt bästa på 300 meter och kom hem med en silvermedalj..Man måste se varje möjlighet i varje omöjlighet..då blir det möjligt!



Ps: Blev även en guldmedalj i längd som hon inte alls ville hoppa...Så det är bara att "hoppa"....det fixar sig...så länge man inte står i vägen för det själv.



Kram

/Marie

2010-09-17 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0