Konstateranden.

Har idag varit med om mitt första universitetsseminarium. Det var ju inte alltför seriöst, så det var skönt. Många roliga idéer också, kul att höra hur himla olika folk tänker och fantiserar. Igår var det ju lite fest, såklart, och jag var i säng vid tvåtiden. Klockan ringde klockan sex eftersom jag hade seminariet klockan åtta, men jag tycker ändå att jag är piggare än vad jag förtjänar. Sen har vi suttit och spånat lite PM-idéer och jag tror att det kan bli ett bra resultat av den uppgiften i slutändan, om det flyter på bra för oss. För den som inte vet det är det torsdag idag, och alla vet att det betyder sopptorsdag på Oscars. Det är alltså fest ikväll igen, och imorgon är det föreläsning klockan åtta. Kör, bara kör!

Tänkte konstatera två saker för dagen också.
Konstaterande nummer ett: Shit vilken tur att man har haft gratis sms under den här nollningen. Jag brukar sms.a 100 sms i månaden, och nu har jag sms.at typ 600 sms på inte ens två veckor ^^

Konstaterande nummer två: Guuud vad mycket jag har att plugga, varför sitter jag här?!



» Ångern är ett andra felsteg.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0