Härliga människor.

Igår var en sjukt bra kväll. Helt klart en av de roligaste utekvällarna hittills! Jag förstår inte, hur kan alla människor vara så bra? Hur kan man hitta så många som det bara säger klickklickklick med på typ tre veckor? Åh, jag är så glad att jag valde Östersund, och jag är så glad att alla dessa fina människor finns här! Jag har fått tag i min kameraladdare och det finns kanske inget bättre än att gå igenom bilderna från en fest dagen efter. Jag måste säga att Emma är min idol när det gäller kortknäppning, inga händer för ansiktet utan all in - all the time.

Emma och Patrik, kör bara kör!

My sweet The Sign och Jessica, all in!

Robin nedsjunken i någon fundering. Emma, Johan och Jessica - Colgatereklamen nästa?!

Andrea och Jag, lite happyface och så.

Söta Jessica, fadder Kaiser, fadderfadder AntonAnton och en lätt bersvärad Andrea.



» En gnutta osaklighet kan göra att man sparar tonvis med förklaringar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

gullunge, vad jag gillar dig!

2010-09-25 @ 14:18:34
URL: http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va härligt det låter att du har hittat så många nya fina vänner! :0)

-Kul för dig!! <3



Kram

2010-09-25 @ 18:02:52
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0