Halvhjärtat.

Jag blir tvungen att kalla min plugginsats för denna eftermiddag halvhjärtad, men nu tänker jag hoppa in i duschen och göra mig klar för en middag på stan med lite trevliga vänner. Det blir en sån där mysig lillördagskväll på O'learys, det klingar inte fel i mina öron alls. Och det gör det inte i Emmas öron heller, även om hon vill få det att låta så! ;)

Dammsugaren ska få sin motion nu, ett varv eller två runt i hallen. Sen är det duschen och lite roligare kläder som är uppdragen att utföra. Start: Nu.

Jag behöver mina hyllor i köket så mina älskade kokböcker kan få komma till sin rätt snart. Men jag har tummen mitt i handen och min man är på semester. Det är alltså bara att vackert vänta.



» Det ligger risker i hänsynslösa förändringar, men större risker i blind konservatism.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0