Fyra i rad.

Efter att man tillbringat varenda kväll på krogen de senaste fyra dagarna känner jag mig ganska mör. Jag kan nu meddela att nollningen är över och jag har haft så sjukt kul under den här nollningsperioden. Precis som jag tänkte från början har jag verkligen försökt vara med på så mycket som möjligt och under tiden har jag blivit lärt känna människor som jag inte visste fanns för två veckor sedan.

Å andra sidan ska det bli skönt att få mer tid till själva pluggandet, jag har pushat undan mitt samvete ganska ordentligt under den här tiden. Idag ska jag försöka hinna plugga en del, men mitt på dagen kommer mamma, pappa, Tina och Emma. Så alltför mycket plugg blir det väl inte idag heller, men sen!

Nej, nu har jag inte tid med det här. Avslutningsvis tackar jag mina underbart roliga, nyfunna vänner för en riktigt bra kväll! (När man till och med kom in på Olearys då gränsen var 23!! Vakten sa att han började känna igen både Jennie och mig;)

Mosters gopiga.



» I en invecklad situation hjälper det förmodligen inte att låtsas som att den inte är invecklad.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0