Fullt ös, medvetslös.

På moster Maries begäran, jag lever, även om det är knappt! Sjukt mycket info, panikartade känslor på föreläsningarna och galet med festande. Ja, det är väl ungefär så det ser ut. Klockan går och man märker att det var lunchtid för alldeles för längesen och innan man vet ordet av är det partydax igen. Boken som ligger här på över fyrahundra sidor är det väl kanske bäst att börja kika i, i alla fall med tanke på att det är boken till tentan som vi ska göra efter att vi skrivit en egen affärsidé, läst en annan bok och gjort ett grupparbete där alltihop på något vis ska organiseras som två seminarium och en PM-redovisning. Som ni förstår, jag vet knappt om jag har huvudet upp eller ner, det enda jag vet är att jag kommer omge mig med sjukt härliga människor de här åren och det om något är i alla fall skönt!

Tog lite ledigt från Studenternas Dag idag, det hade inget med poängsamlande till klassen att göra och jag tyckte inte jag behövde tävla om en minilaptop till mig själv, däremot kan jag behöva sätta mig med lite planering och strukturering över hur mitt liv ska fungera rent praktiskt de närmaste fyra-fem veckorna. När tänker rutinen dyka upp?! Snabbare än snarast hoppas jag, annars blir det tufft!


» Vill man så går det. (det är väl så?)

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Pontus

Vad pluggar du?

2010-09-02 @ 11:40:16
Postat av: Marie

Det är hårt att vara ung och student...Men kom ihåg att det blir bra mycket lugnare när du blir äldre. Då orkar man inte flänga fram som du gör nu...se på mig...går ut till alpackorna och sjunger tralala...sen är man nöjd.

Kommer du ihåg vem som gäspade mest och störst på semestern? Inte var det då du, Simone och Jonas...

2010-09-02 @ 12:42:39
Postat av: Jennifer

Pontus: Jag har precis börjat ekonomprogrammet i Östersund, så om fyra år hoppas jag kunna kalla mig civilekonom.



Marie: Det är väl så, jag skulle nog skippa lite mer av nollningen om jag redan kände folk här men det här är min stora chans att hitta ett socialt nätverk. Livet är hårt ibland, I guess!

2010-09-02 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0