Fullständig panik.

Jag har fullständig panik, jag kan knappt äta och jag kommer inte ihåg nånting av det jag läst de senaste dagarna. Exakt just så mår och känner jag mig nu. Jag vet inte varför det blir såhär, men jag får väl helt enkelt lära mig att leva med ett sjukt onödigt lättuppstressat sinne.

Jag vill att klockan ska vara ikväll, jag vill att tentan ska vara överstökad och jag vill så fruktansvärt gärna att det inte står ett F på den. Jag hatar det här, jag kan ju egentligen, panik och stress hjälper mig ingenstans. Klockan två ska jag sätta mig och köra skiten ur den där jävla tentan, den ska få så den tiger, sjuttioelva gånger om. Jävla tenta.

Bok*****.



» Att studera det onormala är det bästa sättet att förstå det normala.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: marie

Ger mig den på att du fixar den!!



Kram

2010-09-30 @ 15:36:01
URL: http://www.alpacka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0