För mycket enighet.

Jag kan väl bara konstatera att jag inte är sådär superförtjust i engelska, vetenskapliga artiklar, men har man gett sig in i leken... Det är nog bara att bita i det sura äpplet helt enkelt, har jag tur så kommer jag ur det här levande om fyra år och om jag får ha roligt på vägen dit ska det nog till och med kunna gå rätt fort.

Dagen har inte bestått av så mycket annat än att gå igenom en artikel tills vi ska träffas i gruppen imorgon. Jag tog en paus för att se på idol och nu har jag renskrivit dagens föreläsningsanteckningar. Bara läsa lite i tentaboken nu, sen är det sovdags. Ah just det, jag har röstat idag också!

Dagens kuriosa; Jag gillar inte pannkakor så värst mycket, men idag var jag sjuuukt sugen på detta fenomen till bukfylla. Så Jonas lagade pannkakor åt oss och så fick jag min egenkokade hallonsylt till det! Ibland är enkelheten bättre än allt!

Sommaren känns redan så långt borta.



» För mycket enighet tar död på ett samtal.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0