Filmkväll.

Har precis varit och sett Planet 51 på Campusbiografen, den var himla rolig, i alla fall enligt min mening då jag inte ens är så förtjust i animerade filmer. Kvällen fortsätter nu hemma i soffan med Jonas, han har äntligen övertalat mig att se Avatar så nu ska vi få den filmen överstökad med. Det kanske hörs hur stort mitt filmintresse är, men som många redan vet så är jag helt på om nån ska se Lejonkungen 3. Nämnde jag att jag kan den filmen så gott som utan och innan?

Appropå film, vi såg SALT igår. Helt värdelös om ni frågar mig, inte ens sevärd. Så nu vet ni det med. Bamparibaaam, nu börjar visst filmen.

För lite mer än två månader sen kände jag mig så himla stor. Studenten liksom, wooow. Nu känner jag mig hur liten som helst igen, omgiven av 80-talister hela dagarna i en akademisk värld där jag funderar över vilket svenskt vokabulär jag missat att lära mig. Jag antar, eller jag vet, att det löser sig. Men kan det inte bara skynda sig lite?!


» Den som tänker långt går långt.


♥         J e n n i f e r .

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Foljer din blogg lite da, och da....

Det ser ut som att det gar bra for dig!....trots pa tok for mkt festande och bravader.... ;0)



Sag ut som en jattemysig utflykt! och ni tva ar lika gulliga som vanligt! <3



kram pa dig och ta hand om dig! du ska se att allt ornar sig, och klarnar med tiden ;0)

2010-09-06 @ 04:13:55
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0