Ensam igen.

Tar en liten paus i mitt pluggande och ja Pussan, jag kollar på säsongsstarten av halv åtta hos mig. Jag vet att du hade velat varit här och sett den med mig, men man kan inte få allt vet du.

Började dagen med en föreläsning om studieteknik och den gav väl inte sådär jättemycket, men det känns skönt att ha varit på den och fått lite tips i alla fall. Sen blev det dags för organisatiosföreläsningen och det börjar väl klarna en aning, kanske inte innehållet, men upplägget.

Jonas har åkt för att vara borta på jobb i en vecka, så nu är jag ensam och övergiven. Det känns himla tråkigt måste jag säga, men det finns inte så mycket man kan göra åt det. Jag kommer få lite mer tid till att plugga nu när jag är ensam i alla fall, så allt ont har väl något gott med sig.

Sedan Jonas åkte har jag suttit ute på balkongen i solnedgången och renskrivit mina föreläsningsanteckningar, det är hur härligt som helst att kunna sitta ute! Vi åt middagen där ute med, så jag vill än en gång höja min balkong till skyarna, love it!


» Frihet blir för allt fler den fria rätten att diktera vilket system som oliktänkande skall tystas med.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du ska inte känna dig ensammen o övergiven!

Jag finns alltid hos dig, inom dig <3



För att du och jag ska kunna bo tillsammans och överleva så måste jag jobba och fixa en stadig ekonomi åt oss.



Älskar dig <3



Ps. Vill vara hemma!

2010-09-06 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0